niedziela, 28 sierpnia 2011

Jesienne Skrapowisko



Zapraszamy scraperki oraz wszystkich miłośników craftowania, z całej Polski ( i nie tylko ) na kolejne SKRAPOWISKO - zjazd scrapowy, który odbędzie się 24 września w Łodzi w godzinach 10-18.

Planujemy pokazy, mini-warsztaty scrapowe i decoupage, salę do swobodnych pogaduszek, a do tego scrapowe zakupy.

UWAGA!!!
Idąc na przeciw oczekiwaniom integracyjno-towarzyskim postanowiliśmy tym razem rozwinąć KAWIARENKĘ w salę do pogaduszek, kawkowania i wspólnego, spontanicznego scrapowania!!! Szczegóły niebawem!

Na tym blogu będziemy na bieżąco informować - jakie pokazy, jakie warsztaty i u kogo będzie można się obkupić.

JEŚLI MACIE OCHOTĘ ZAMIEŚCIE INFORMACJĘ O SKRAPOWISKU NA SWOICH BLOGACH - DZIĘKI TEMU DOWIE SIĘ O TYM WIĘCEJ SCRAPEREK! :)
(Wystarczy dać podlinkowany baner do tego bloga)


Zapraszamy serdecznie

8 komentarzy:

  1. iiii..... suuuper:-) kawiarenka duża musi być:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się cieszę, bedę wreszcie będę :)kawiarenka to rewelacyjny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja mam kolejny raz ochotę pojechać na skrapowisko, w marcu było świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że i mnie nie zabraknie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeest! Będę znowu! Tym razem postaram się wziąć bardziej czynny udział:) Bo planujecie jakieś konkursy czy warsztaty, prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Artsandra, jasne, ze planujemy :) wszelkie informacje będą się pojawiać na blogu w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie.
    Czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń