niedziela, 20 marca 2011

Pierwsze wrażenia po SKRAPOWISKU

Wrażenie jeszcze w nas buzują, emocje w pełni nie opadły... Część już odespała, część wciąż o tym marzy :)  Myśli co było fajne, nad czym na przyszłość trzeba popracować. Pominąwszy wszelkie takie drobiazgi - na gorąco wspominamy...

Zanim wybiła godzina zero trwały przygotowania

Tęczowa Ewa w zakątku warsztatowym craftmanii
 Tu montuje się zespół NA STRYCHU
 Słodki, warsztatowy stolik - The ScrapCake
Scrapki -  szefowa Tusia wraz z wsparciem męża
Asia z craft4you  - przeurocza!!!
 Kilka smaczków....

 Scrap Pasja kończy przygotowania
 Molla z Moligami - pełen luuuuz
Zapracowana  Craftamnia
 Uśmiechnięty Scrapiniec
 czyż nie cuuudne te przegródki??
 Galeria Papieru - zielona przystań
 Scrap.com.pl - liczna brygada!
 Scrapgaleria i Scrapart - pełna gotowość
Lemonade - niedługo będą!;)
 Krzysiu z Craftmani - rozchwytywany ! ;)
 Jakby ktoś nie mógł trafić:

...no i zaczęło się!!!!
Powiem szczerze, mała nie jestem, ale za mało mnie by ogarnąć wszytko!!! Szał spotkań, uścisków, pisków, radości....no i oczywiście zakupów. 
U nas dużo się działo za sprawą Tęczowej Rabatki, gdzie każdy mógł przysiąść i ...zasadzić kwiatki.



 Tak cudnie witała się z przybyszami Galeria i Sklepik NA STRYCHU wraz z nową cisteczkową linią The ScrapCake. Trudno się oprzeć, prawda?? A jako, że mieliśmy ich w sąsiedztwie mieliśmy okazję poznać troszkę, podejrzeć i.... powiemy tak: strasznie fajni!!!
 Karola w ciasteczkowym zakątku
 Noami
Karola z Tores

 Molla i jej piękne papiery :) Jej warsztatu niestety nie udało mi się "złapać" :) - mam nadzieję, że ktoś ma coś uwiecznione, bo kwiatki widziałam - cuuuudne powychodziły :)
 Tęczowa Ania i ciąg dalszy kwiatowania

Cudnie urokliwa i pełna absolutnie dobrej energii - Arte Banale (miło nam było poznać się osobiście)
 Ola, Marlena i Nula - mega szybkie, bo kurtkowe ploty?
 Mamami W SZOKU??? (coś pysznego w kubku?)
 Mamami, Nelka, Agnieszka Anna i Tores


Zakupowe torby się napełniają....

 Niektórzy obywatele od najmłodszego wychowywani w duchu scrapbookingowego nałogu ;)
 Wymiana zakładkowa

 A kto będzie szczęśliwcem, który dostanie prezent za stawienie się na SKRAPOWISKU?
 Błękitna maszyna losująca zamieszała i ...
 wybrała:
 Szczęśliwiec dostał siatę przydasi uroczych:
 Mamy wielką nadzieję, że wszystko się przyda i przyczyni do  powstania cudnych prac!
Zanim wszystko zaczęło cichnąć, udało nam się zebrać obecne na złocie Polki Scrapujące - okazało się, że spotkała się spora część naszej polkowej załogi :)
Tusia, Bea, UHK, Noami, Kamilka, Karola
Brises, Arte Banale
...
Szybko czas minął i trzeba było pakować się i żegnać...:(
Jeszcze fotka z naszą Bobinią oraz Scrapińcem -Gizmo i Kamaftut i... pa pa!
***
Działo się duużo!!! O warsztatach i pokazach jeszcze postaramy się powiedzieć - czekamy na fotki od dobrych duszyczek, które uwieczniły więcej niż my zdołaliśmy. 
Kilka fotek dzięki uprzejmości Arte Banale dziękujemy Aga!

14 komentarzy:

  1. Toż to cały fotoreportaż i jak fajnie opisany. U mnie fotek jest niewiele, bo dopiero na koniec imprezy przypomniałam sobie o aparacie, a szkoda.
    Najważniejsze, że czas upływał miło w przyjaznej, koleżeńskiej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, strałam się!!! ale nei było łatwo to wszytsko ułożyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Ja nie zrobiłam prawie żadnego zdjęcia :)
    A moze jeszcze z warsztatów jakieś uda się zobaczyć?
    Fajnie było... Szkoda, że krótko byłam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super relacja!
    Bardzo dziękuję dziewczyny za organizację tego wspaniałego spotkania:) Dzięki Wam, pomocy i wsparciu wszystko się udało, a ja mogłam zobaczyć tyle wspaniałych kobitek i doskonale się bawić na warsztacie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze bardziej żałuję, że nie było mnie tam z Wami ale słowo, że następny zlot beze mnie się nie odbędzie ;) Pozdrawiam i dziękuje za obejrzenie świetnej relacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna fotorelacja z fantastycznej imprezy!!! Ściskam wszystkich jeszcze raz, buziole!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ super fotorelacja!!!
    ja już tęsknię za kolejnym spotkaniem:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bea jak zwykle wspaniale zrelacjonowałaś całą imprezę :)
    Ja bawiłam się wyśmienicie - uczestniczyłam prawie we wszystkich organizowanych kursach, zaopatrzyłam się w nowe cudowne produkty i nie pamiętam już kiedy w tak przyjemny sposób spędziłam sobotni dzień.
    Mam nadzieję, że Łódzkie Scrapowisko wpisze się już na stałe w kalendarzu takich imprez !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie było, dziękuję jeszcze raz, ściskam całą ekipę i proszę o jeszcze:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna relacja! Fajnie że też załapałam się na zdjęcie z Marleną i Nulencją! będzie pamiątka, już mówię że podkradam!:)
    Spotkanie zorganizowane fantasycznie! Ukłony dla całej załogi! Mam nadzieję że będą się odbywać częściej, a następnym razem- oferuję swoją pomoc! Bo ja łodzianka i na pewno mniej zapracowana niż zawodowo i macieżyńsko pracujące dziewczyny;)
    Do zobaczenia jak najszybciej!:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziewczyny bardzo dziękuję za super dzien i super organizację do następnego razu w Warszawie i potem w Łodzi znowu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała relacja !! Super się czyta i ogląda, bo w głowie wspomnienia mam mega nieuporządkowane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja tam byłam... nawet na fotki się załapałam. Było cudnie! Swietnie sie bawiałam:) Dziękuję i proszę o więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też tam byłam choć tu na tych zdjęciach poznaję tylko swoje torby z zakupami i właśnie przez nie nie zrobiłam żadnych fotek ( kłamię zrobiłam dwie ,ale kiepska jakość)

    Bawiłam się cudownie , byłam tam cały dzień i jeszcze mi mało ...

    Dziękuję wszystkim , którzy przyczynili się do tak wspaniałej imprezy organizatorom i wystawcom ( wiele się od nich dowiedziałam)

    http://pampuchowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń